Mijn eerste schooldag

28-08-2012 16:15
Hey, Lezers,
Vandaag was voor vele de eerste schooldag, ook voor mij was het de eerste schooldag van het nieuwe jaar. Ik heb kennis gemaakt met mijn klas en moet zeggen dat ik best een leuke klas heb.  Ik zit in de brugklas dus hebben we nog een introductie week, de week gaat als volgt : (mijn rooster dus )
Dinsdag :                  Woensdag :                          Donderdag :                         Vrijdag :           

1. Mentorles              1. Godsdienst                      Sportdag 1e tot 8e                1. Eerste vrij  

2. Engels                   2. Geschiedenis                                                              2. Gym

3. Tekenen                3. Wiskunde                                                                   3. Informatiekunde

       Pauze                     Pauze                                                                                    Pauze

4. Mentorles              4. Mentorles                                                                    4. Mentorles

5. Mentorles              5. Mentorles                                                                    5. Mentorles

        Pauze                       Pauze                                                                              Pauze

6. Mentorles              6. Mentorles                                                                      6.en 7. weekafsluiting

Elke keer als ik 's middags Mentorles heb, gaan we iets leuks doen! En met de weekafsluiting gaan we samen eten.

Wat vind ik van de Middelbare : Leuk, wel wennen, maar heb het nu al nieuwe harstikke leuke lieve meiden ontmoet!

Groetjes!