Niewe tas

26-08-2012 22:09

Ik ga dit jaar naar de Brugklas. En daar heb je nieuwe spullen voor nodig, en natuurlijk hoort een goede schooltas daarbij...

In dit artikel zal ik mijn schooltas reviewen.

 
 
 
Het is een ruime tas met vier vakken.
Vak 1 : Is een voorvakje waar je een sleutel, pennen, mobiel, agenda, etui en een rekenmachine in kwijt kan...
Vak 2 : Is een Groot vak waar je boeken en schriften en werkboeken in kwijt kan, er zit ook nog een splitsing in voor een laptop.
Vak 3 : In dit vak zal ik mijn brood en drinken meenemen, zodat mijn boeken en schriften niet doorweekt zullen worden!
Vak 4 : Is niet echt een vak, maar zit vast met een klittebandje, daar kan je papieren in kwijt!
 
Hij heeft een lekker lange draagriem die je om je schouder kan hangen, en twee hengsels die lekker zacht zijn, maar alsnog lekker sterk.
Dit is mijn tas, en ik hoop dat jullie dit een leuk artikel vonden! Laat een reactie achter in mijn Gastenboek...
 
Meer foto's zijn binnenkort te zen in het fotoalbum!